امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2945
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 اکتبر 2023 - 7:49 | 115 بازدید | ارسال توسط :

ساج بالیغ در مسیر ثبت ملی شدن

معاون سازمان جهاد ‌کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: باتوجه به منحصر به فرد بودن روش پخت ماهی در میانه تلاش می‌شود ساج بالیغ ثبت ملی شود. شکوری، معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در نشست خبری گفت: سالانه ۱۳۰ هزار تن سیب در استان تولید می‌شود که می‌تواند زمینه ای مناسب برای فعالیت صنایع تبدیلی باشد‌. مدیر جهاد […]

ساج بالیغ در مسیر ثبت ملی شدن

معاون سازمان جهاد ‌کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: باتوجه به منحصر به فرد بودن روش پخت ماهی در میانه تلاش می‌شود ساج بالیغ ثبت ملی شود.
شکوری، معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در نشست خبری گفت: سالانه ۱۳۰ هزار تن سیب در استان تولید می‌شود که می‌تواند زمینه ای مناسب برای فعالیت صنایع تبدیلی باشد‌.
مدیر جهاد کشاورزی میانه ظرفیت این شهرستان در زمینه تولید برنج راهم مورد اشاره قرار داد و گفت: علاوه بر کشت برنج در ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار،کارخانه های متعدد برنج کوبی هم در میانه فعال هستند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ساج بالیغ در میانه تاکید کرد: در این جشنواره سرمایه گذاران نیز حضور دارند و با تلاش‌های صورت گرفته آینده روشنی در بخش شیلات پیش بینی میکنیم و در حال حاضر نیز ۴۹ واحد پرورش ماهی در میانه فعال هستند.
وی خاطر نشان کرد:علاوه بر ماهی قزل آلا در زمینه پرورش ماهی های زینتی نیز فعال هستیم و جشنواره ساج بالیغ هم در راستای معرفی بهترین و سالم ترین روش پخت ماهی برگزار میشود.
وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا ساج بالیغ ثبت ملی شود که در میانه قدمتی طولانی دارد.
کاظم زاده مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری برنامه های بازدید رسانه ها از توانمندی‌های کشاورزی شهرستان های آذربایجان شرقی بیان کرد: یازدهمین تور رسانه ای امروز در میانه برگزارشد.
وی ادامه داد: این نشست‌ها با هدف نشان دادن توانمندی شهرستانها در حوزه های کشاورزی برگزار میشود که میانه یکی ای توانمندترین شهرستان‌های استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.