امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2658
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 31 جولای 2023 - 23:08 | 149 بازدید | ارسال توسط :

سفر زمینی به باکو وایروان از آذربایجان شرقی

در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر امسال ۲ هزار و ۷۴ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده است. اورجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت ۴ ماهه سال‌جاری ۱۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه کامیون […]

سفر زمینی به باکو وایروان از آذربایجان شرقی

در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر امسال ۲ هزار و ۷۴ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده است.

اورجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت ۴ ماهه سال‌جاری ۱۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۱ هزار و ۸۰۰ کامیون خارجی از مرز جلفا تردد کرده که این آمار سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی گفت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز جلفا ۳۸۰ هزار و ۷۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۲۶۹ هزار و ۹۰۰ تن بوده است.

علیزاده همچنین از تردد ۳۱ هزار مسافر از این پایانه  خبر داد و افزود: در چهار ماه اول سال‌ جاری ۲۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۲ هزار و ۷۰۰ کامیون خارجی از مرز نوردوز تردد کرده که این آمار ۴۱درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی بیان داشت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۴۲۲هزار و ۴۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۷۵ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

علیزاده ادامه داد: در این مدت ۱۷۵هزار و ۱۰۰ مسافر ایرانی و خارجی  از این پایانه مرزی تردد کرده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر امسال ۲ هزار و ۷۴ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.