امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3400
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 12 ژانویه 2024 - 9:04 | 79 بازدید | ارسال توسط :

عرضه گوشت با قیمت عادلانه درفروشگاه داخل کشتارگاه تبریز

مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از عرضه گوشت قرمزبا کیفیت با قیمت ۵۱۰ هزار تومان برای بره گوسفند نر و۵۰۰ هزار تومان برای گوساله نر در فروشگاه داخل این سازمان خبر داد. دکتر کریم قدرتی مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این سازمان به دنبال فراهم کردن […]

عرضه گوشت با قیمت عادلانه درفروشگاه داخل کشتارگاه تبریز

مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از عرضه گوشت قرمزبا کیفیت با قیمت ۵۱۰ هزار تومان برای بره گوسفند نر و۵۰۰ هزار تومان برای گوساله نر در فروشگاه داخل این سازمان خبر داد.
دکتر کریم قدرتی مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این سازمان به دنبال فراهم کردن عرضه گوشت با قیمت های مناسب و عادلانه برای تولید کنندگان و شهروندان است، افزود: در همین راستا خود کشتارگاه پیشقدم شده و عرضه گوشت با کیفیت و قیمت مناسب رادر دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه قیمت عرضه گوشت توسط فروشگاه داخل این سازمان برای گوشت قرمز گوساله نر بصورت مخلوط ۵۰۰هزار تومان برای عرضه برآورد شده است گفت: قیمت گوشت بره گوسفندنر نیز ۵۱۰ هزار تومان تعیین شده وبدون محدودیت به شهروندان تبریزی عرضه می شود.
قدرتی ادامه داد: قیمت اعلام شده ، معقولانه بوده و عرضه گوشت با قیمتهای بالاتر باتوجه به واقعیتهای بازار عادلانه نمی باشد و نکته مهم دیگر این است که تهیه گوشت حتما به صورت شناسنامه دار و از مراکز عرضه معتبر و قصابیهای مجاز سطح شهر باشد.
وی خاطر نشان کرد: البته در صورت ارائه خدمات بیشتر مانند بسته بندی، چربی گیری بیشتر و قطعه بندی از سوی قصابان طبیعی است که قیمت حداقلی در حد متعارف قابل افزوده شدن است.
مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریزدر پاسخ به این سوال که در برخی قصابیهای شهر گوشت با قیمت پائینتر نیز عرضه می شود، افزود: این گوشت ها معمولا مربوط به دامهای ماده با سن بالا و دام های حذفی هستند که کیفیت پائینتری داشته و به علت همین افت کیفیت قیمت نازلتری دارند و معمولا در فروشگاه های معتبر و قصابیهای مجاز عرضه نمی شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.