امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3600
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 مارس 2024 - 8:47 | 37 بازدید | ارسال توسط :

نارضایتی مدیرعامل بانک ملی ایران از سطح ایمنی بانک کارگشایی تبریز

چالش روز، نجارزاده ، مدیر عامل بانک ملی ایران که در سفراخیر خود به تبریز ازشعبه تبریز و شعبه کارگشایی بانک ملی بازدید کرده بود از سطح پائین ایمنی بانک کارگشایی تبریز اظهارنارضایتی کرده ونسبت به تامین امنیت اموال وطلاهای مردمی که در این بانک گرو می گذارند هشدار داد. وی در سوالهایی که ازمسئولان […]

چالش روز، نجارزاده ، مدیر عامل بانک ملی ایران که در سفراخیر خود به تبریز ازشعبه تبریز و شعبه کارگشایی بانک ملی بازدید کرده بود از سطح پائین ایمنی بانک کارگشایی تبریز اظهارنارضایتی کرده ونسبت به تامین امنیت اموال وطلاهای مردمی که در این بانک گرو می گذارند هشدار داد.
وی در سوالهایی که ازمسئولان این شعبه در مورد نصب تجهیزات آتش نشانی و تامین امنیت بانک کارگشایی نمود، بر ضرورت ارتقای هرچه سریعتر موارد ایمنی این شعبه در تبریز تاکید کردو ارتقای ایمنی شعب بانکهای کارگشایی درسراسر کشور را یک اولویت برای این بانک دانست.
برخی از شهروندان به علت فقر فرهنگی طلاهای خود رابا کمترین ایمنی در بانک کارگشایی گرو می گذارند تا چند میلیون تومان وام با درصد سود بالا آنهم با مدت بازپرداخت یکساله دریافت کنند.
گفتنی است بانک کارگشایی تبریز واقع در شعبه مرکزی بانک ملی در تبریزدر کمترین سطح ایمنی واقع شده است و متاسفانه در چند سال اخیر تدابیر لازم برای ارتقای ایمنی این بانک در نظرگرفته نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.