امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2579
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ویژه تاریخ انتشار : 23 ژوئن 2023 - 22:57 | 254 بازدید | ارسال توسط :

نظر جالب رئیس انجمن گردشگران سبز اصفهان در مورد پیاده راه های تبریز

انفجار خلاقیت و زیبایی چالش روز، اقدامات صورت گرفته درزمینه زیبا سازی مرکز شهر به ویژه در بافت تاریخی شهر که عمدتا در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز قرار گرفته است در سالهای اخیر محل اظهار نظرهای متعددی بوده است. الگو گیری از زیبائیها و المانهای مختلف در ایجاد پیاده راه ها در مرکز تبریز […]

نظر جالب رئیس انجمن گردشگران سبز اصفهان در مورد پیاده راه های تبریز

انفجار خلاقیت و زیبایی

چالش روز، اقدامات صورت گرفته درزمینه زیبا سازی مرکز شهر به ویژه در بافت تاریخی شهر که عمدتا در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز قرار گرفته است در سالهای اخیر محل اظهار نظرهای متعددی بوده است.

الگو گیری از زیبائیها و المانهای مختلف در ایجاد پیاده راه ها در مرکز تبریز از شاخصهای مختلف فرهنگی و بومی موجب شده تا این اقدام با استقبال گروه های مختلف از جمله جوانان روبرو شود.

در این میان برخی اظهار نظرهای میهمانانی که از تبریز در یکی دو سال اخیر بازدید کرده اند نیز جالب توجه است.

رئیس انجمن گردشگران سبز اصفهان که در حاشیه جشنواره ملی دو سالانه قصه گویی  به همراه عده ای از همشهریانش به تبریز سفر کرده است در مقایسه تفاوت تبریز با چند سال قبل به خبرنگار چالش روز می گوید: هرچند برخی نقاط تبریز از جمله ائل گلی تفاوت چندان زیادی با سالهای گذشته نداشته است اما در مرکز شهر این موضوع کاملا متفاوت است و می توانیم انفجار زیبایی و خلاقیت هنری را در بافت تاریخی شهر به ویژه در ایجاد پیاده راه ها ببینیم.

هادی شامخی تاکید می کند: یکی از موضوعات مهم در مرکز تبریز و ایجاد پیاده راه ها شور و نشاطی است که در میان جوانان به وجود آمده و این موضوع یک زندگی شبانه خاصی به مرکز تبریز بخشیده است و این در حالی است که در سالهای اخیری که به تبریز سفر کرده بودم بعد از غروب آفتاب مرکز شهر به بافتی مرده و ترسناک مبدل می شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.