امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3485
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 11:15 | 61 بازدید | ارسال توسط :

کاراته آذربایجان شرقی جایگاه خود را پیدا می کند

رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی گفت: جایگاه کاراته آذربایجان شرقی در حال رشد بوده و برنامه ریزیهای خوبی برای کسب عناوین برتر کشوری داریم. محمد افسری در نشست خبری با اشاره به فراز و فرودهای کاراته استان در سالهای اخیر افزود: جایگاه کاراته آذربایجان شرقی هر چند نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده بود اما […]

کاراته آذربایجان شرقی جایگاه خود را پیدا می کند

رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی گفت: جایگاه کاراته آذربایجان شرقی در حال رشد بوده و برنامه ریزیهای خوبی برای کسب عناوین برتر کشوری داریم.
محمد افسری در نشست خبری با اشاره به فراز و فرودهای کاراته استان در سالهای اخیر افزود: جایگاه کاراته آذربایجان شرقی هر چند نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده بود اما در دو سال گذشته گامهای بلندی برای اعتلای کاراته استان برداشته شده است.
رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی یادآوری کرد: هر چند در سالهای اخیر به جای اینکه به سمت پیشرفت، ارتقاء و قهرمان پروری سوق پیدا کنیم، متاسفانه عقب مانده بودیم اما اکنون شاهد مدال آوری قهرمانان کاراته استان در سطح کشور و انتخابی تیم ملی هستیم.

افسری بیان کرد: عدم وجود همدلی در بین کاراته کاران و همچنین وجود یک رقابت ناسالم از عوامل بازدارنده در پیشرفت و ارتقاء این ورزش در استان طی سال های اخیر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: سعی کردیم رویکرد احترام به پیشکسوتان کاراته استان را در سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و در مرحله بعد با انتخاب افراد مستعد و برنامه دار برای رسیدن به هدف نهایی هیات که کسب جایگاه واقعی کاراته آذربایجان شرقی می باشد، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
افسری استعداد یابی کاراته کاران و معرفی آنان به جامعه ورزشی و مسابقات کشوری را یادآور شد و گفت: با اینکه در شرایط کرونایی کشور که نزدیک به ۲ سال همه مسابقات استانی و کشوری را تحت تاثیر قرار داده بود سکون بر ورزش حاکم بود امادر این مدت در بحث سخت افزاری کارهای خوبی شده است.

سید مرتضی احمدپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.