امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3535
  پرینتخانه » فرهنگی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 24 آگوست 2023 - 11:59 | 47 بازدید | ارسال توسط :

آگهی مزایده املاک شرکت عمران و توسعه آذربایجان (شهریور ماه سال ۱۴۰۲)

شرکت عمران و توسعه آذربایجان در نظر دارد تعدادی از املاک خود را ازطریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. شرکت عمران و توسعه آذربایجان در نظر دارد تعدادی از املاک خود را ازطریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. ❗️شرایط مزایده: ۱- مهلت خرید […]

آگهی مزایده املاک شرکت عمران و توسعه آذربایجان (شهریور ماه سال ۱۴۰۲)

شرکت عمران و توسعه آذربایجان در نظر دارد تعدادی از املاک خود را ازطریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
شرکت عمران و توسعه آذربایجان در نظر دارد تعدادی از املاک خود را ازطریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
❗️شرایط مزایده:
۱- مهلت خرید اسناد مزایده از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ تا ساعت ۱۸:۰۰ بعد از ظهر مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ از طریق سامانه ستاد.
۲- مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۹تا ساعت ۱۳:۰۰ بعد از ظهر مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ می باشد .
۳- سپرده شرکت در مزایده (معادل ۵٪ مبلغ پایه کل) بایستی نقدا به حساب شماره ۱۰۰۶۱۸۰۲۷۶ بانک شهر شعبه اطبا تبریز بنام شرکت عمران و توسعه آذربایجان واریز و یا به همان میزان ضمانت نامه معتبر بانکی ارائه گردد.
تبصره : در صورت ارائه ضمانت نامه بانکی به نام شرکت عمران و توسعه آذربایجان از بابت سپرده ، پس از بارگذاری در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه به صورت حضوری تا ساعت ۱۳:۰۰ بعد از ظهر مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ به دبیرخانه شرکت عمران و توسعه آذربایجان واقع در تبریز، حدفاصل میدان ساعت و چهارراه شهید بهشتی نرسیده به چهارراه شهید بهشتی پروژه عتیق بلوک D طبقه اول تحویل داده شود .
۴- تاریخ بازگشایی پیشنهادها ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ در بستر سامانه ستاد و در محل اتاق جلسه شرکت عمران و توسعه آذربایجان خواهد بود .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.