امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3105
  پرینتخانه » فرهنگی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2023 - 13:10 | 121 بازدید | ارسال توسط :

افتتاحیه تئاتر خیابانی تبریزیم در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز+ گزارش تصویری

بزرگترین رویداد نمایشهای خیابانی شهر تبریز پس از چندین سال به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی نهادهای متولی به مرحله اجرا رسید و صبح جمعه، در میان حال و هوای پاییزی مجموعه تاریخی ائل‌گلی آغاز به کار نمود. امیر نصیربیگی در آیین آغاز به کار ششمین جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم از […]

افتتاحیه  تئاتر خیابانی تبریزیم در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز+ گزارش تصویری

بزرگترین رویداد نمایشهای خیابانی شهر تبریز پس از چندین سال به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی نهادهای متولی به مرحله اجرا رسید و صبح جمعه، در میان حال و هوای پاییزی مجموعه تاریخی ائل‌گلی آغاز به کار نمود.

امیر نصیربیگی در آیین آغاز به کار ششمین جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم از تمرکز صورت گرفته بر موضوعات اجتماعی در این دوره جشنواره به عنوان نقطه قوت آن یاد کرد و افزود: اجراهای تبریزیم، طی دو روز در مجموعه تاریخی ائل‌گلی و در تمامی نقاط شهر میزبان شهروندان هستند.

به گفته معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، توزیع اجراهای جشنواره در تمامی سطح شهر، مدارس و پارک‌های مرجع را از دیگر مسائل مهم مورد توجه در جشنواره برای بهره مندی تمامی اقشار شهروندان معرفی نمود و تصریح کرد: تبریزیم طی روزهای اجرا، میهمان سراسر تبریز و شهروندان محترم تبریزی است.

بر این اساس، در روز اول جشنواره برابر با پنجم آبان ماه، بعد از مراسم افتتاح در ساعت ۹:۳۰ صبح، اجراها آغاز و تا ساعت ۱۱:۳۰ ادامه خواهد داشت. نوبت بعدی اجرها، از ساعت ۱۵:۳۰ از ر گرفته خواهد شد و تا پایان اجراهای این رویداد دنبال خواهد شد.

 

روز دوم جشنواره نیز بعد از استقرار گروه های نمایشی، در محل سنگفرش پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز، از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۷ دنبال خواهد شد.

هیات داوران طی این دو روز، نسبت به داوری آثار حضور خواهند داشت و در روز سوم جشنواره، برابر هفتم آبان ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در محل تالار اندیشه سازمان پارک ها و فضای سبز، گروه ها و نفرات برتر در بخش های مختلف اعلام خواهد شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز که افتخار میزبانی از هنرمندان و برگزاری این رویداد را بر عهده دارد، ضمن دعوت از عموم شهرندان برای حضور در این رویداد،امیدوار است خاطره ای ماندگار در حافظه مردم تبریز از این رویداد از خود برجای بگذارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.