امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3407
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2024 - 9:37 | 65 بازدید | ارسال توسط :

بهره مندی بیماران انجمن ام اس از خدمات درمانگاه امام رضا(ع) شهرداری تبریز

مدیر کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز، انجمن ام اس استان را یکی از فعالترین مجموعه های خوشنام در حوزه بیماریهای خاص دانسته و از شروع ارائه خدمات توسط درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری برای بیماران مبتلا به ام اس با هماهنگی و اخذ معرفی نامه از انجمن ام اس استان خبر داد. به گزارش […]

بهره مندی بیماران انجمن ام اس از خدمات درمانگاه امام رضا(ع) شهرداری تبریز

مدیر کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز، انجمن ام اس استان را یکی از فعالترین مجموعه های خوشنام در حوزه بیماریهای خاص دانسته و از شروع ارائه خدمات توسط درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری برای بیماران مبتلا به ام اس با هماهنگی و اخذ معرفی نامه از انجمن ام اس استان خبر داد.
به گزارش امور ارتباطات، محمد حسین حسن زاده مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز ضمن حضور در انجمن ام اس استان این مجموعه را یکی از خوشنام ترین و فعالترین انجمن های مردم نهاد و خدمت رسان به بیماران خاص خواند و بیان نمود: افزایش آمار بیماران مبتلا به ام اس مسئولیت این انجمن و شرکای نظام سلامت را سنگین میکند و در این راستا اداره کل سلامت و امور اجتماعی نیز با بهره گیری از کلیه امکانات و پرسنل خود براساس مسئولیت ذاتی همراه و پشتیبان انجمن ها و سازمانهای مردم نهاد بویژه مجموعه های فعال برای بیماران خاص است.
حسن زاده افزود: فرهنگسراها، خانه های سلامت و درمانگاههای شهرداری علاوه بر استفاده از تبلیغات محیطی، آگاهی رسانی و آموزش های همگانی در پیشگیری از ابتلا به این بیماری نقش مهمی را ایفا میکنند.
وی در دیدار با تعدادی از بیماران مبتلا به ام اس که با این انجمن در حال همکاری داوطلبانه هستند اظهار داشت: طبعا عزم و اراده بیماران مبتلا به ام اس با فعالیت فیزیکی تحت نظر پزشکان متخصص در کنترل بیماری نقش مهمی دارد و در صورت نیاز نیز بیماران با اخذ معرفی نامه از انجمن ام اس می توانند از خدمات درمانگاه امام رضا(ع) بهره مند شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.