امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2753
  پرینتخانه » استان ها, اقتصادی, سیاسی تاریخ انتشار : 30 آگوست 2023 - 22:58 | 142 بازدید | ارسال توسط :

درگاه ملی مجوزهای کسب و کار شفافیت زا است

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در خصوص حوزه اقتصاد، درگاه ملی مجوزهای کسب و کار در سراسر کشور را جز اقدامات تحول گرا و انقلابی کشور دانست  به گزارش چالش روز واقف بهروز، عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: آذربایجان شرقی رتبه دوم درصد تحقق جذب منابع، در مقایسه با دیگر […]

درگاه ملی مجوزهای کسب و کار شفافیت زا است
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در خصوص حوزه اقتصاد، درگاه ملی مجوزهای کسب و کار در سراسر کشور را جز اقدامات تحول گرا و انقلابی کشور دانست 

به گزارش چالش روز واقف بهروز، عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: آذربایجان شرقی رتبه دوم درصد تحقق جذب منابع، در مقایسه با دیگر استانها را دارد ادامه دا و تعهد اشتغال به انجام رسیده در پی این موضوع ۷۲۱۸ نفر است.

وی اظهار کرد: بعنوان نهاد تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، در برخی مسائل مسئولیت مستقیم را داریم، اما در بعضی نهاد های دیگر همانند نهاد های وابسته به وزارت اقتصاد، برخی مسئولیت های غیر مستقیم نیز بر عهده اداره اقتصاد و دارایی است.

وی افزود: کمیته نظارت و پیگیری پروژه های مرتبط با مس سونگون، پروژه های سفر استانی ریاست جمهوری اسلامی و غیره از جمله مسئولیت های غیر مستقیم امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی است.

بهروز در خصوص حوزه اقتصاد، درگاه ملی مجوزهای کسب و کار در سراسر کشور را جز اقدامات تحول گرا و انقلابی کشور دانست و ادامه داد: افراد می توانند از طریق سامانه و سیستم، تمامی مدارک خود را بارگذاری کرده و براحتی کار خود را پیش ببرند. این امر شفافیت سازی لازم را داشته و از طرفی دیگر باعث جلوگیری و یا کمرنگ سازی زمینه های فساد و غیر اخلاقی می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگاه ملی مجوزهای کسب و کار از تیر ماه سال گذشته به طور کامل آغاز بکار کرده است اظهار کرد: تا کنون نزدیک به ۵۰ هزار متقاضی، درخواست خود را در سامانه به ثبت رسانده و در پی این امر، مجوز قریب به ۲۲ هزار نفر صادر شده و به ۱۸ هزار نفر دیگر بعنوان عدم صدور مجوز به ثبت رسیده است که در این خصوص نیز با پیگیری های انجام گرفته اگر موردی بدون دلیل به عدم صدور مجوز رسیده باشد بازخواست می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.