امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2938
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 06 اکتبر 2023 - 12:03 | 120 بازدید | ارسال توسط :

تودیع و معارفه ناظرگمرکات آذربایجان شرقی

مراسم تودیع و معارفه ناظرگمرکات آذربایجان شرقی و مدیرکل گمرک تبریز برگزار شد. طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سازمانهای همجوار و مديران گمرکات تابعه صادق نامدار به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی معارفه و از تلاشها و زحمات خانم اورنگی تقدیر شد. به گزارش روابط‌عمومی حوزه‌نظارت گمرکات آذربایجان شرقی، اورنگی در این […]

تودیع و معارفه ناظرگمرکات آذربایجان شرقی

مراسم تودیع و معارفه ناظرگمرکات آذربایجان شرقی و مدیرکل گمرک تبریز برگزار شد.
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سازمانهای همجوار و مديران گمرکات تابعه صادق نامدار به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی معارفه و از تلاشها و زحمات خانم اورنگی تقدیر شد.
به گزارش روابط‌عمومی حوزه‌نظارت گمرکات آذربایجان شرقی، اورنگی در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد ۵ ساله، از تعامل و همکاری مديران و کارکنان گمرکات استان در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی در شرایط تحریم اقتصادی وکرونا تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه این مراسم، سرپرست جدید حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملکرد گمرکات استان باید در شأن نام و جایگاه آن باشد گفت:رضایت خدمت گیرندگان شاخص ارزیابی مدیران و کارکنان گمرکات آذربایجان شرقی است.
صادق نامدار روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات استان اظهار کرد: آذربایجان شرقی جایگاه بسیار بالایی در تجارت، صنعت و اقتصاد کشور دارد و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، آذربایجان سر ایران است و این صفت زیبنده باید در تمامی امور جاری شود.
وی ادامه داد: این گمرک آماده است تا در راستای تحقق اهداف، تسهیلات ویژه ای به واحدهای تولیدی و صادراتی ارایه کند.
نامدار، موفقیت در امور محوله را نتیجه عملکرد مناسب مجموعه اعلام کرد و گفت: همه باید دست در دست هم برای رسیدن به هدف و صادرات بیشتر تلاش و همکاری کنیم.
وی بیان کرد: باید طوری عمل کنیم که فعالان اقتصادی و تاجران، گمرک را در کنار خود ببیند زیرا در اینصورت است که اهداف ترسیمی گمرکات استان محقق می شود.
نامدار با ۲۷ سال سابقه گمرکی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و پیش از این به عنوان مدیرکل گمرک های بیله سوار، بازرگان، جلفا، معاون امور گمرکی آذربایجان غربی و عضو کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی فعالیت کرده است.
آذربایجان شرقی دارای سه اداره کل گمرک در تبریز، سهلان و جلفا و سه واحد گمرکی در مراغه، خداآفرین و نوردوز و همچنین سه دفتر گمرکی در سلیمی تبریز و شهر بناب است.
همچنین پس از پایان مراسم، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان با حضور در دوایر گمرک تبریز با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.