امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3183
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 13 نوامبر 2023 - 0:19 | 104 بازدید | ارسال توسط :

ثبت جایزه ملی ایران به نام «ربع رشیدی»

دبیر جایزه ملی فناوری ایران از روند نام گذاری این جایزه ملی با عنوان «ربع رشیدی» سخن گفت و خبر داد: رقابت های جایزه ملی فناوری ربع رشیدی همزمان با اختتامیه نمایشگاه رینوتکس در تبریز برگزار می شود. امیرحسین اسدی دبیر جایزه ملی فناوری ربع رشیدی گفت: امسال در کنار نمایشگاه رینوتکس، بخش ویژه جایزه […]

ثبت جایزه ملی ایران به نام «ربع رشیدی»

دبیر جایزه ملی فناوری ایران از روند نام گذاری این جایزه ملی با عنوان «ربع رشیدی» سخن گفت و خبر داد: رقابت های جایزه ملی فناوری ربع رشیدی همزمان با اختتامیه نمایشگاه رینوتکس در تبریز برگزار می شود.

امیرحسین اسدی دبیر جایزه ملی فناوری ربع رشیدی گفت: امسال در کنار نمایشگاه رینوتکس، بخش ویژه جایزه ملی فناوری داریم. در این بخش که با همکاری همه سازمانها، نهادها، فناوران، صاحبان کسب وکار، اصناف و مدارس و دانش آموزان عملیاتی خواهد شد در نظر داریم تا به حامیان، فرهنگسازان و بسترسازان توسعه فناوری در کشور نگاهی ویژه انداخته و قدردان تلاش ایشان در این حوزه باشیم.
اسدی گفت: فناوری کلید توسعه کشور است و توجه به ارتقای فناوری از طریق مردم، دولت، صنایع و بویژه جوانان و نوجوانان می تواند قطار حرکت کشور را با سرعت بیشتری هدایت نماید. لذا جایزه ملی فناوری در واقع، معرفی مسیرها و فرایندهای این توسعه است.وی افزود: جایزه ملی فناوری در چهار محور برگزار می شود. در بخش دستگاه ها و موسسات حامی فناوری، از دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی، شتابدهنده ها، خیرین و موسسات کارآفرینی و توسعه دهنده فناوری در کشور تقدیر خواهد شد.
در بخش کسب وکار و خدمات توسعه فناوری از استارت آپ های برتر، صنایع برتر، اصناف برتر و بصورت مشخص از کسب وکار برتر تقدیر می شود. در بخش رسانه های حامی فناوری از کتاب، انتشارات، فیلم، رسانه و برنامه های برتر رادیویی و تلویزیونی تقدیر خواهد شد.
در بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری از فناور ملی، دانشگاه برتر توسعه فناوری، مدرسه، نوجوان و جوان برتر تقدیر بعمل خواهد آمد.اسدی ادامه داد: شعار این جشنواره صنعت فناور و ایران سرافراز است و همه می دانیم که رشد و بالندگی صنعت کشور، در گرو توسعه فناوری و بروزرسانی صنعت کشور است و این رشد و توسعه جز با توسعه خدمات و نهادهای توسعه دهنده محقق نخواهد شد. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت www.iranjamfa.ir مراجعه نمایند. اختتامیه این جایزه، در تاریخ ۱۷ آذرماه در تبریز برگزار می گردد.
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.