امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2982
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2023 - 12:02 | 134 بازدید | ارسال توسط :

جلسـه شـورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی برگزار گردید

جلسه شورای اداری شهرستان تبریز باحضور فرماندار، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، بخشدارمرکزی ، امام جمعه شهر باسمنج،مدیر کل اوقاف وامورخیریه آذربایجانشرقی،شهرداران مناطق ،روسای ادارات، مشاورفرهنگی و ارتباطات واطلاع رسانی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در امامزاده سیدمحمدکججانی تبریز برگزار گردید. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، در […]

جلسـه شـورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی برگزار گردید

جلسه شورای اداری شهرستان تبریز باحضور فرماندار، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، بخشدارمرکزی ، امام جمعه شهر باسمنج،مدیر کل اوقاف وامورخیریه آذربایجانشرقی،شهرداران مناطق ،روسای ادارات، مشاورفرهنگی و ارتباطات واطلاع رسانی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در امامزاده سیدمحمدکججانی تبریز برگزار گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، در ابتدای این جلسه یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز ضمن خیر مقدم خدمت اعضای حاضر در جلسه و تشکر از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تبریز ناحیه ۲ و مدیریت امامزاده بخاطر میزبانی جلسه و تمام کسانی که در جهت خدمت به مردم پای کار هستند افزود: توفیق خدمت به مردم فهیم شهرستان تبریز نصیب بنده و دیگر مسئولان شهرستان شده است که این فرصت یک امانت از سوی خداوند متعال است که باید امانتداران صدیقی باشیم.

فاتح افزود ما به عنوان نمایندگان دولت ایران قوی، مسئولیت سنگینی داریم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال می باشیم.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام گردیده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین مصلحت مردم را در نظر بگیرند.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و در اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد افزود: ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می کنیم.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسن انجام گردد که انجام کار ارباب رجوع بهترین تکریم است.

فاتح همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی،رعایت حقوق شهروندی، مردم داری، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه پیگیری روکش آسفالت راه مواصلاتی امامزاده وهمچنین رمپ ورود و خروج از آزاده راه تبریز سهند در اولویت ادارات راه وشهرسازی و راهداری شهرستان تبریز می باشد هستیم.

فرماندار همچنین از زحمات ارزنده حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید شهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان و همکارانش تقدیر نمودند.و آرزوی موفقیت بیش از پیش در راستای خدمت گذاری به مردم نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه وتبریک هفته وقف ونیروی انتطامی وقف را میراثی ماندگار در بلندای تاریخ خواندند وافزودند که دست کمک ویاری به شما عزیزان دراز میکنیم که در راستای تحقق اهداف خیرین درکنار مسؤلین باشید.

در ادامه رحیم عبدالجباری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریزناحیه۲ نیز بمناسبت دهه وقف با ارائه عملکرد اداره اوقاف شهرستان تبریز به حاضرین طبق خواسته دکتر فاتح بعنوان فرماندار افتخاری به مطالبات اهالی منطقه جواب دادند.

درپایان جلسه به چندتن از مسؤلین ازجمله فرماندار تبریز ومعاونین وبخشدار مرکزی تبریز لوح خادم افتخاری از طرف مدیرکل اوقاف اهدا گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.