امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3267
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2023 - 21:48 | 88 بازدید | ارسال توسط :

یازدهمین نمایشگاه رینوتکس، نمایشگاه اولین ها

رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) گفت: در این دوره از نمایشگاه بسیاری از طرح ها و تجارب تازه برای نخستین بار ارائه می شود. رضا کریملو امروز در نشست خبری ، با بیان اینکه تعداد طرح های امسال در مقایسه با دوره دهم این نمایشگاه ۱۱۲ مورد بیشتر شده […]

یازدهمین نمایشگاه رینوتکس، نمایشگاه اولین ها

رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) گفت: در این دوره از نمایشگاه بسیاری از طرح ها و تجارب تازه برای نخستین بار ارائه می شود.

رضا کریملو امروز در نشست خبری ، با بیان اینکه تعداد طرح های امسال در مقایسه با دوره دهم این نمایشگاه ۱۱۲ مورد بیشتر شده است، افزود: در این دوره ۲۰ درصد طرح ها از سایر استان های کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی شده بود حدود یک هزار طرح در این دوره ارایه شود، اظهار کرد: با توجه به شرکت ۳۶۶ طرح در بخش نمایشگاهی رینوفست، مجموع طرح های قابل نمایش در این دوره به ۹۴۳ طرح رسید که به عدد پیش بینی شده نزدیک است.

رییس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) با بیان اینکه همزمان با برگزاری این نمایشگاه ۱۱۰ طرح نیز به دبیرخانه جشنواره ربع رشیدی ارسال شده است، افزود: از این تعداد پس از سه دوره داوری ۱۶ طرح برای ارایه در نمایشگاه انتخاب شده است.

کریملو، تعداد طرح های ارسال شده به این جشنواره را در سال گذشته ۶۳ مورد اعلام کرد و گفت: امسال با وجود ایجاد امکان حضور طرح های بین المللی در این جشنواره و اعلام آمادگی کشورهای ترکیه، ارمنستان، پاکستان و قزاقستان، فقط ۲ طرح از ترکیه موفق به شرکت در این جشنواره شدند.

وی با اشاره به نمایشگاه رینوفست (فستیوال دانش آموزی) یادآور شد: این نمایشگاه برای نخستین بار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در کنار یازدهمین دوره نمایشگاه رینوتکس برگزار می شود که برای شرکت در آن یک هزار و ۱۱۷ طرح ثبت نام کرده بودند.

رییس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) با بیان اینکه در بخش مسابقات نمایشگاه رینوفست نیز ۶ هزار و ۳۵ طرح شرکت کرده است، گفت: در مجموع هفت هزار و ۱۵۲ طرح دانش آموزی در نمایشگاه و مسابقات آن حضور دارند.

کریملو، تعداد طرح های نهایی راه یافته به بخش مسابقات رینوفست هم پس از سه دوره داوری ۸۴۹ مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده اند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نمایشگاه، رویداد «گویش تجربه ها» برای نخستین بار با حضور هشت نفر از سرشناسان حوزه صنعت و نوآوری و فناوری به منظور ارائه تجربه هایشان برای شرکت کنندگان در این رویداد که روز چهارشنبه این هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل هتل شهریار برگزار می شود، برگزار می شود.

رییس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس)، تجلیل از سه فعال دوره های قبلی این نمایشگاه و برگزاری اولین رویداد ملی «جمپا» (جایزه ملی فناوری ایران ربع رشیدی) را از دیگر برنامه های جنبی این دوره نمایشگاه رینوتکس اعلام کرد.

کریملو، با اشاره به تدارک ۴۱ رویداد تخصصی در سال جاری، ادامه داد: تعدادی از این رویدادها برگزار شده و تعدادی نیز در طول برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) انجام خواهد شد.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز نیز در این نشست گفت: یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی و آذربایجان محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

«حبیب ماهوتی»، با تاکید بر حمایت از طرح های ارایه شده در این دوره برای تجاری سازی، افزود: علاقه مندان برای بازدیدمی توانند از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در کنار آن نمایشگاه کسب و کار نیز دایر می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.