امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2069
  پرینتخانه » استان ها, فرهنگی تاریخ انتشار : 01 دسامبر 2022 - 21:40 | 261 بازدید | ارسال توسط :

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای رسانه های شمال غرب

آیین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبر گزاری ها و پایگاه های خبری شمال غرب کشور در تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش چالش روز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: در جامعه امروزی کسانی که متولی برنامه های فرهنگی هستند […]

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای رسانه های شمال غرب

آیین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبر گزاری ها و پایگاه های خبری شمال غرب کشور در تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش چالش روز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: در جامعه امروزی کسانی که متولی برنامه های فرهنگی هستند اهمیت رسانه را می دانند.

وی ادامه داد: به همین دلیل رویدادهای رسانه ای باید به دور از انگیزه شخصی، بصورت رقابت انگیز برگزار شود و باعث مشخص شدن سره از ناسره باشد.

ناظمی تصریح کرد: اخیراً شاهد برگزاری جشنواره تئاتر در استان آذربایجان شرقی بودیم داوری این جشنواره از طریق ویدیو در قالب (CD) مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: معتقدم داوری این جشنواره باید با اجرای زنده گروه های شرکت کننده ها صورت می گرفت و در این حالت اهمیت و کیفیت جشنواره هم به مراتب بالا می رفت.

وی گفت: شاید عوامل اجرایی این جشنواره محدودیت های مالی را دلیل این امر بدانند اما برای چند روز تیم های شرکت کننده می توانستد حداقل در یک مهمانسرا اقامت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.