امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2803
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 04 سپتامبر 2023 - 21:26 | 141 بازدید | ارسال توسط :

زیر پوست باشگاه های بدنسازی تبریز

از افزایش قیمت چند برابری هزینه های باشگاه های بدنسازی در تبریز تا تزریق آمپولهای تقویتی به صورت غیر مجاز چالش روز، ورزش کردن در باشگاه های بدنسازی تبریز به ویژه برخی باشگاه های مطرح بالای شهری هزینه های بسیار بالایی برای ورزشکاران به همراه دارد. در حالی که سال گذشته هزینه هرماه ورزش در […]

از افزایش قیمت چند برابری هزینه های باشگاه های بدنسازی در تبریز تا تزریق آمپولهای تقویتی به صورت غیر مجاز

چالش روز، ورزش کردن در باشگاه های بدنسازی تبریز به ویژه برخی باشگاه های مطرح بالای شهری هزینه های بسیار بالایی برای ورزشکاران به همراه دارد. در حالی که سال گذشته هزینه هرماه ورزش در یک باشگاه بدنسازی با حداقل دستگاه های ورزشی حدود ۳۰۰ هزار تومان بود اما بررسیهای میدانی خبرنگار چالش روز نشان می دهد این هزینه در حال حاضر تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده که با احتساب هزینه های جانبی این مبلغ به حدود ۲ میلیون تومان نیز می رسد.

این موضوع پس از کش و قوسهای مدیریتی و تغییرات پر حاشیه در هیات بدنسازی تبریز تشدید شده وباتوجه به جابجایی در پرونده های باشگاه ها و موضوعات حاشیه ای دیگر برخی باشگاه ها در زمینه مدیریتی خودسرانه عمل می کنند و ترجیح می دهند با هیات بدنسازی هماهنگی کافی را نداشته باشند.

موضوع نگران کننده دیگری که در برخی باشگاه های بدنسازی تبریز دیده می شود خرید و فروش مواد انرژی زای مجاز و غیر مجاز توسط برخی افراد و حتی تزریق آمپول های حجیم کننده بدن در ملا عام و مقابل دید سایر ورزشکاران است.

علاوه بر تمام این موارد اداره بوفه باشگاه های بدنسازی توسط افراد غیر متخصصی است که به ورزشکاران نسخه های رژیم غذایی تجویزمی کنند که دربرخی موارد منجر به مشکلات غیر قابل برگشت جسمی برای ورزشکاران نوجوان و جوان نیز می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.