امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2705
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 13 آگوست 2023 - 15:13 | 173 بازدید | ارسال توسط :

خبرنگاران جان خود را در در راه روشنگری در طبق اخلاص قرار داده اند

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که جان خود را در در راه روشنگری در طبق اخلاص قرار داده اند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، شهرام دبیری صبح روز یکشنبه در صد و چهل و […]

خبرنگاران جان خود را در در راه روشنگری در طبق اخلاص قرار داده اند
رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که جان خود را در در راه روشنگری در طبق اخلاص قرار داده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، شهرام دبیری صبح روز یکشنبه در صد و چهل و هشتمین جلسه علنی اظهار کرد: از اعتماداعضای شورای شهر به جهت انتخاب هیئت رییسه جدید تقدیر و تشکر می کنیم و قدردان تلاش های حجت الاسلام برگی ریاست سابق شورای شهر تبریز هستیم که زحمات بسیار زیادی را در دوره تصدی گری شان متحمل شدند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که جان خود را در در راه روشنگری در طبق اخلاص قرار داده اند، همچنین خبرنگاران در حقیقت وجدان بیدار و تسهیل گر جامعه بوده و آگاهی جامعه از مسائل، مرهون تلاش این عزیزان است.

دبیری ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: سالروز بازگشت آزادگان به کشور را نیز خدمت تمامی کسانی که در راستای دفاع از مرز و بوم تلاش کرده اند تبریک و تهنیت عرض کرده و همچنین به همکار عزیزمان آقای احمدی نیز تبریک عرض می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهر موجودی زنده است که اجزای آن را انسان، کالبد شهری و فعالیت های اجتماعی تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف توسعه شهری، خاتمه یافتن فقر در همه جوانب است، مطرح کرد: ایجاد شرایط مناسب برای زندگی بهتر، دسترسی به آب و بهداشت برای همه، دسترسی به انرژی با قیمت مطلوب، بهبود وضعیت و اشتغال برای همه، از بین بردن تبعیض و حفظ منابع آب و استفاده بهینه از آن است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اذعان کرد: شورا موظف است با شناخت نارسایی‌ها به عنوان یک نهاد موثر قانون گذاری‌های مناسب را انجام دهد و این مشکلات را به سازمان‌های مرتبط اطلاع دهد.

وی افزود: خواسته‌های شورا از شهردار تبریز تعهد به اجرای مصوبات شورا و برنامه های سال جاری، رعایت قانون و ضابطه مند کردن امور، کاهش مراجعات عمومی مردم، ایجاد شفافیت کامل در تمامی زمینه‌ها، توجه به مطالبات مردمی و افزایش مشارکت‌های شهروندی، تلاش برای کاهش تبعیض و نابرابری، برنامه ریزی جهت استفاده بهینه معلولین، نابینایان و ناشنوایان از امکانات شهری، توجه به سلامت و رفاه شهروندی و ارائه گزارش عملکرد ماهانه است.

دبیری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ایجاد شهری با هویت انسان محور، پاک، سالم و روان و تاب‌آور در برابر حوادث غیرمترقبه، دانش بنیان و تاثیرگذار در سطح ملی و فراملی را یکی از اهدف اصلی شورای اسلامی و شهرداری تبریز به شمار می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.