امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3001
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2023 - 19:57 | 131 بازدید | ارسال توسط :

سلامت کاری و انضباط مالی گمرکات استان آذربایجان‌شرقی قابل تحسین است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان در دیدار با سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی، سلامتی کاری و انضباط مالی گمرکات استان را قابل تحسین ارزیابی کرد و اظهارداشت: بررسی میدانی و سامانه ی تخلفات دیوان محاسبات گواه این مدعاست. به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی، کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان در ادامه با اشاره به […]

سلامت کاری و انضباط مالی گمرکات استان آذربایجان‌شرقی قابل تحسین است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان در دیدار با سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی، سلامتی کاری و انضباط مالی گمرکات استان را قابل تحسین ارزیابی کرد و اظهارداشت: بررسی میدانی و سامانه ی تخلفات دیوان محاسبات گواه این مدعاست.
به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی، کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان در ادامه با اشاره به ماهیت تخصصی و پیچیده گمرک، آشنایی بیشتر مجموعه دیوان محاسبات با گمرکات‌ تابعه استان و فرآیندهای گمرکی را مهم و ضروری برشمرد.
نامدار سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی نیز با اشاره به موقعیت و جایگاه مهم گمرکات استان در توسعه تجارت خارجی استان و ناحیه شمالغرب کشور اظهار داشت: بایستی از ظرفیتهای گمرکات استان در جهت تسهیل و روان سازی تجارت استفاده گردد.
وی در ادامه افزود: برای استفاده از ظرفیت منطقه آزاد ارس و مرز نوردوز که یکی از مرزهای مهم و استراتژیک در سطح کشور محسوب‌ می گردد بایستی زیرساخت‌های لازم برای توسعه پایانه مرزی نوردوز تأمین و تجهیز گردد.
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان پیشنهاد کرد در راستای پیشگیری از مسائل و مشکلات احتمالی، مسئولین حوزه مالی گمرکات استان با کارشناسان دیوان محاسبات بصورت ماهانه جلسه مشترک برگزار نمایند.
نامدار در پایان از مدیرکل دیوان محاسبات استان دعوت نمود تا بصورت میدانی از گمرکات مرزی جلفا و نوردوز بازدید و از نزدیک در جریان موانع و مشکلات مرزی قرار بگیرند که مورد استقبال قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.