امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3710
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 می 2024 - 17:46 | 19 بازدید | ارسال توسط :

شهردار منطقه ۳ و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا باهم دیدار کردند

در راستای تبادل نظر و تعامل و همکاری نزدیک شهردار منطقه ۳ و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا باهم دیدار کردند برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر شهرداری منطقه ۳ و سپاه پاسداران، شهردار منطقه ۳ تبریز و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا با‌هم دیدار و گفتگو کردند. به گزارش امور ارتباطات […]

در راستای تبادل نظر و تعامل و همکاری نزدیک

شهردار منطقه ۳ و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا باهم دیدار کردند

برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر شهرداری منطقه ۳ و سپاه پاسداران، شهردار منطقه ۳ تبریز و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا با‌هم دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ شهردار منطقه ۳ و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا برای تعامل و همکاری مطلوب‌تر و ارائه خدمات بهینه متقابل و خدمت به شهروندان، صبح امروز با‌هم دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به همراه تنی چند از مدیران منطقه انجام گرفت، شهردار منطقه علی قاسمی به موقعیت خاص جغرافیایی شهرداری منطقه ۳ اشاره کرد و گفت: وجود نهادها، سازمان‌ها، ادارات دولتی، نظامی و انتظامی باعث شده که شهرداری منطقه تعاملات خاصی را برای خدمات بهینه به این مجموعه‌ها و شهروندان ساکن در این حوزه استفاظی داشته باشد.
علی قاسمی به توان خاص سازمان‌ها و ادارات موجود در سطح محدوده جغرافیایی منطقه و همچنین آمادگی و توان شهرداری برای ارائه خدمات و حل مشکلات را، یک فرصت مناسب عنوان کرد و افزود: مجموعه شهرداری و سپاه می‌توانند با همکاری و تعامل بیشتر باهمدیگر، خیلی از مشکلات را به راحتی حل کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۱ عاشورا سردار علی‌رضا مدنی نیز ضمن ابراز خرسندی خود از این دیدار، شهرداری منطقه ۳ را جزو مناطق پیشرو و خلاق شهرداری تبریز در ارائه خدمات به شهر و شهروندان ذکر کرده و گفت: سپاه پاسداران نیز همچون شهرداری به عنوان مجموعه و نهادی برآمده از درون و دل جامعه، برای خدمت به شهر و شهروندان همیشه پای کار است و خواهد بود.
سردار مدنی افزود: امید است با تجدید این دیدارها و ادامه همکاری‌ها، دوشادوش هم بتوانیم برای خدمت به شهروندان و افزایش آرامش و امنیت و فراهم کردن فضایی امن‌تر و زیباتر برای جامعه، بیش از پیش موثر و مفید باشیم.
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.