امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3703
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 می 2024 - 17:43 | 22 بازدید | ارسال توسط :

۱۲۰۰ متر مربع از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی کفسازی می‌شود

در ادامه کفسازی مسیر کوی سیدلر ۱۲۰۰ متر مربع از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی کفسازی می‌شود با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، در ادامه عملیات کفسازی مسیر کوی سیدلر، کفسازی ۱۲۰۰ متر مربع دیگر از این مسیر از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی با کف‌پوش‌های بتنی […]

در ادامه کفسازی مسیر کوی سیدلر

۱۲۰۰ متر مربع از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی کفسازی می‌شود

با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، در ادامه عملیات کفسازی مسیر کوی سیدلر، کفسازی ۱۲۰۰ متر مربع دیگر از این مسیر از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی با کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی آغاز شده است.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ شهردار منطقه خبر از آغاز کفسازی قطعه دیگری از مسیر کوی سیدلر داد و گفت: این قطعه با ۱۲۰۰ متر مربع وسعت از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی با کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی آغاز شده است.
علی قاسمی با اعلام این خبر افزود: این عملیات‌ از سه روز گذشته با تخریب آسفالت‌های قبلی شروع شده و بعد از جمع‌آوری نخاله های حاصل، خاکبرداری‌های لازم نیز انجام شد.
او گفت: در ادامه عملیات تسطیح سطح مسیر انجام گرفته و ماکادام و شن‌ریزی و بتن‌ریزی شد که از امروز نیز عملیات کفسازی مسیر آغاز شده است.
قاسمی خاطر نشان کرد: نوسازی، زیباسازی و احیاء حس و حال تاریخی در بعضی از کوی‌های سطح حوزه منطقه، با کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی، جزء عملیات‌هایی است که شهرداری منطقه ۳ با جدیت اجرا می‌کند.
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.