امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3037
  پرینتخانه » ایران, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2023 - 13:35 | 163 بازدید | ارسال توسط :

نمایشگاه رینوتکس یازدهم ریل گذاری برای ۱۰ سال آینده است

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: با تحول در ساختار نمایشگاه رینوتکس، نمایشگاه امسال ریل گذاری برای برگزاری این نمایشگاه ها برای ۱۰ سال آینده است. مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در […]

نمایشگاه رینوتکس یازدهم ریل گذاری برای ۱۰ سال آینده است

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: با تحول در ساختار نمایشگاه رینوتکس، نمایشگاه امسال ریل گذاری برای برگزاری این نمایشگاه ها برای ۱۰ سال آینده است.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ آذربایجان شرقی از اول مهر آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۲۷۰ طرح نوآوری و فناوری برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.
رضا کریملو» روز دوشنبه در نشست خبری برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) آذربایجان شرقی با بیان اینکه از این تعداد ۷۰ طرح در سطح دانش آموزی برای شرکت در نمایشگاه رینوفست (فستیوال دانش آموزی) ثبت نام کرده اند، افزود: ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه تا ۳۰ آبان ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از یک‌هزار طرح نوآوری و فناوری در این نمایشگاه ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه این نمایشگاه برای دریافت و ثبت طرح ها در سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی دایر شده است، اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سامانه این سازمان در آن ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی هدف از برگزاری نمایشگاه رینوتکس را جذب و پرورش ایده های نوآورانه و فناورانه، ایجاد بستری مناسب برای شبکه سازی میان فناوران و بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، کمک به تجاری سازی فناوری، شناسایی و حمایت از فناوری های برتر کشور و کمک به برندسازی آن ها و شناسایی نیازهای فناورانه صنایع کشور و تلاش برای ارتقای فناوری آن ها اعلام کرد.
کریملو، با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره قبلی نمایشگاه رینوتکس در این استان، ادامه داد: نمایشگاه امسال در زون های کاربردی در زمینه های خودرو و حمل و نقل، صنایع دفاعی، صنایع خلاق و فرهنگی، شهر هوشمند، نفت، گاز و انرژی، لوازم خانگی، سلامت و بهداشت، صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری، محیط زیست و آب، سرمایه گذاری و تجاری سازی، صنایع معدنی و مصالح ساختمانی و نوآوری و فناوری های آینده برگزار می شود.
وی با اشاره به تغییرات انجام شده در نحوه و روند برگزاری یازدهمین دوره از نمایشگاه رینوتکس نسبت به دوره های قبلی، یادآور شد: بر اساس بازنگری های انجام شده و به روزرسانی ساختار نمایشگاه رینوتکس، نمایشگاه امسال در واقع ریل گذاری برای برگزاری این نمایشگاه ها برای ۱۰ سال آینده است.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، بیش از ۱۵۰ برنامه جنبی نیز برای ایجاد جذابیت در آن تدارک دیده شده است و در اجرای آن ها از توان بخش خصوصی استفاده می شود.
کریملو، برگزاری جشنواره علمی تخصصی رینوتکس، رویدادهای تخصصی و کاربردی رینوتکس، برنامه های ترویجی و توسعه ای، تورهای بازدید فناوران و سرمایه گذاران، رینوفست( فستیوال دانش آموزی)، برگزاری اجلاس های ملی و بین المللی و برنامه های تفریحی و گردشگری را از برنامه های جنبی این نمایشگاه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه طرح های شرکت کننده در این نمایشگاه در سه مرحله شامل ارزیابی اولیه، ارزیابی فنی و تخصصی و ارزیابی حضوری مورد داوری قرار می گیرند، اظهار کرد: در دور دهم نمایشگاه رینوتکس یک هزار و ۷۱۰ طرح در نمایشگاه شرکت کردند که از این تعداد برای بیش از ۱۲۰ طرح تفاهم نامه امضا و قرارداد منعقد شد.
کریملو، ادامه داد: در دور قبلی از ۱۸ استان کشور در این نمایشگاه شرکت و حدود ۶۰ هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کرده بودند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.