امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2867
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 27 سپتامبر 2023 - 10:46 | 133 بازدید | ارسال توسط :
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت، جزو اولویت تامین تسهیلات هستند

  مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن استان با افزودن اینکه واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت جزو اولویت تامین تسهیلات خواهند بود. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، جلسه ارتباط تصویری با حضور امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی و عابدین خرم استاندار […]

واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت، جزو اولویت تامین تسهیلات هستند

 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن استان با افزودن اینکه واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت جزو اولویت تامین تسهیلات خواهند بود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، جلسه ارتباط تصویری با حضور امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با رئیس جمهور با اولویت بررسی میزان پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به این واحدها برگزار شد.

امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اینکه واحدهایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند جزو اولویت واگذاری هستند و تامین تسهیلات آنها در اولویت است ادامه داد: موضوع جوانی جمعیت از دیگر بخش‌های قانون جهش تولید مسکن است و خانواده‌هایی که سه فررند یا بیشتر دارند در چند روز آینده در مجموع هزار قطعه زمین تحویل خواهند گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی :روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته ازلحاظ سرعت و دقت خوبی برخوردار است

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی افزود: روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته ازلحاظ سرعت و دقت خوبی برخوردار است.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته از لحاظ سرعت و دقت خوب است گفت: بیش از ۸۹ هزار واحد به صورت خود مالکی و شهرک‌های مسکونی در استان در حال احداث است.

وی افزود: در این بین مسکن روستایی از موضوعاتی است که باید تسهیلات آن به موقع پرداخت شود و ارزیابی ما نشان می‌دهد به ۷۵۰۰ مسکن روستایی تسهیلات داده شده است، همچنین ارزیابی وضعیت بانک‌ها از لحاظ اعطای تسهیلات از موضوعاتی است که عقب ماندگی وجود دارد و باید در بازه زمانی لازم جبران شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.