امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3372
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2024 - 20:09 | 105 بازدید | ارسال توسط :

پایان احمدی نژادیسم

چالش روز، رد صلاحیت احمد علیرضا بیگی ، استاندار وقت ، دولت احمدی نژاد برای رقابت در انتخابات مجلس پیش از هر چیز نمادی از پایان تفکر احمدی نژادی در مدیریت میانی کشور محسوب می شود. بیگی که از نظامی گری به استانداری و سپس به نمایندگی مجلس رسید شانس زیادی برای برنده شدن در […]

پایان احمدی نژادیسم

چالش روز، رد صلاحیت احمد علیرضا بیگی ، استاندار وقت ، دولت احمدی نژاد برای رقابت در انتخابات مجلس پیش از هر چیز نمادی از پایان تفکر احمدی نژادی در مدیریت میانی کشور محسوب می شود.
بیگی که از نظامی گری به استانداری و سپس به نمایندگی مجلس رسید شانس زیادی برای برنده شدن در کارزار انتخابات مجلس آینده داشت اما ورود وی به موضوع خودروهای شاسی بلند بهانه ای کافی برای محکومیت وی و رد صلاحیت در انتخابات مجلس را فراهم کرد اما واقعیت این است که وی به عنوان آخرین بازمانده مدیران احمدی نژادی که عمیقا به وی وابسته و وفادار بود، شانس زیادی برای تائید صلاحیت حضور مجدد در مجلس و تکرار تفکرات احمدی نژاد نداشت.
گفته می شود، وی که بر خلاف اکثریت مدیران احمدی نژاد حاضر نشد از رئیس جمهور جنجالی کشور برائت کند، به نوعی در شخصیت و تفکرات احمدی نژاد ذوب شده است و رد صلاحیت وی به عنوان پایان احمدی نژادیسم در کشور تلقی می شود اما ذکر این نکته نیز ضروری است که خدمات بیگی به ویژه در زلزله ورزقان هیچگاه از یاد مردم آذربایجان پاک شدنی نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.