امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3198
  پرینتخانه » اقتصادی, ایران تاریخ انتشار : 19 نوامبر 2023 - 17:20 | 113 بازدید | ارسال توسط :

لزوم بازنگری در تعرفه های بالای گمرکی کردستان عراق

سر کنسول ایران در کردستان عراق بر توسعه صادرات به این اقلیم با تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی و نقش آفرینی اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد. نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دراربیل عراق درحاشیه بازدید از غرفه مجتمع فولاد ظفر در نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق ۲۰۲۳ با امید اسمعیل ظفر ، رئیس کمیسیون معادن و […]

لزوم بازنگری در تعرفه های بالای گمرکی کردستان عراق

سر کنسول ایران در کردستان عراق بر توسعه صادرات به این اقلیم با تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی و نقش آفرینی اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد.
نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دراربیل عراق درحاشیه بازدید از غرفه مجتمع فولاد ظفر در نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق ۲۰۲۳ با امید اسمعیل ظفر ، رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز دیدار و بر ضرورت توسعه روابط تجاری با اقلیم کردستان عراق با محوریت بخش خصوصی و رفع موانع و مشکلات موجود تاکید کرد.
ظفر ، رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز در این دیدار تعرفه های بالای گمرکی کردستان عراق را مانعی برای توسعه صادرات به این منطقه بر شمرد و خواستار استفاده از ظرفیت سیاسی موجود برای حل این مشکل شد.
رشنودی سرکنسول ایران در اربیل عراق نیز در این دیدار که با همراهی رایزن اقتصادی این کنسولگری همراه بود، با اشاره به نقش مثبت بخش خصوصی در رونق تجارت خارجی ایران ، فعالیتهای صورت گرفته در سالهای اخیر را ستود و از حمایت کنسولگری ایران در اربیل عراق خبر داد.
وی تصریح کرد: در رابطه با دیپلماسی اقتصادی و کاهش تعرفه های سنگین کردستان عراق برای تولیدات ایرانی می توان از ظرفیت اتاق بازرگانی تبریز به عنوان یکی از مهمترین پارلمانهای بخش خصوصی استفاده کرد.
وی تاکید کرد: موارد موجود همچنین پیشنهادات عملیاتی از طریق اتاق بازرگانی تبریز به کنسولگری ایران در اربیل عراق منعکس شود تا بتوان به راهکارهایی برای عدم اخذ تعرفه اضافی از تجار ایرانی دست یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.