امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3194
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 19 نوامبر 2023 - 17:18 | 103 بازدید | ارسال توسط :

اجرای ۱۲۰۰ برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه عاشورا از اجرای یک هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان توسط بسیج و سپاه خبر داد. سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا بعد از ظهر امروز  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: از فردا هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران […]

اجرای ۱۲۰۰ برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه عاشورا از اجرای یک هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان توسط بسیج و سپاه خبر داد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا بعد از ظهر امروز  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: از فردا هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران آغاز می‌شود که در این خصوص برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

اجرای 1200 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج آذربایجان‌شرقی

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج مایه امنیت و اقتدار، آرامش و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: وقتی حرف از امنیت می‌شود دو معنا دارد یکی اینکه هیچ کشوری نتواند اقدام نظامی علیه کشور ما بکند و دیگری امنیت درون کشوری برای فعالیت روزمره مردم است که هر دو در نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: قدر امنیت را کسی می‌داند که در ناامنی زندگی کرده باشد؛ یک مثال عینی است که یک لحظه خودمان را جای مردم غزه بگذاریم؟ چه اتفاقی می‌افتاد! این در حالیست که کشور ما در سایه اقتداری که دارد همه کشورهای ابرقدرت جهان را عقب کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به اقتداری رسیده‌ایم که وقتی پهباد دشمن را می‌زنیم از ما تشکر می‌کنند که هواپیمای حامل خلبان را نزده‌ایم.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه روزی پزشکان ما از فیلیپین و هندوستان و پاکستان می‌آمدند و در کشور ما اصلا دکتری نبود، افزود: اما الآن پزشکان ما در سایر کشورها هم بیمارستان می‌زنند و مداوا می‌کنند و ما الآن به نقطه‌ای رسیده‌ایم که ۹۰ درصد داروها را خودمان تولید می‌کنیم.

 بسیج به یک قشر خاصی تعلق ندارد

وی متذکر شد: کل مردم ایران بسیجی است و بسیج به یک قشر خاصی تعلق ندارد؛ چراکه همه اقشار مردمی اعم از کارخانجات خصوصی و دولتی، اصناف، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و غیره همه زیر تحریم هستند.

فرمانده سپاه عاشورا اذعان داشت: مردم در برخی موارد ناراضی از شرایط هستند از این‌رو باید نارضایتی را ریشه‌یابی کرد زیرا بخشی از علت این نارضایتی به خاطر استکبار جهانی و بخشی به خاطر کم‌کاری دولت‌های قبلی بوده ولی الحمدالله دولت جدید برای رفع این نارضایتی‌ها تلاش می‌کنند.

شعار سال امام خامنه‌ای به منزله فرمان است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: وقتی  امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب شعار سال را اعلام می‌کنند باید آن را به عنوان فرمان در نظر بگیریم؛ نه اینکه روی شعار قرار دهیم و عملی نکنیم چراکه ایشان ۱۵ سال است که مدام شعار سال را بر مبنای اقتصاد گذاشته است ولی چرا برخی مسوولان در گذشته در این زمینه کم کاری کردند؟

وی به بررسی خدمات ۴۴ ساله بسیج در بخش‌های مختلف جامعه پرداخت و گفت: اصلا در کدام صحنه است که بسیج در آن حضور نداشته باشد؟ ما روزهای فلج اطفال در دهه ۷۰ را فراموش نمی‌کنیم که بسیج وارد شد! در موضوع کرونا که با ورود بسیج به امن‌ترین کشور تبدیل شده‌ایم.

عباسقلی‌زاده به اهمیت اطلاع‌رسانی عمومی فعالیت‌های بسیج تاکید کرد و گفت: در این زمینه ما به همت رسانه‌ها احتیاج داریم تا به رسالت خویش عمل کنند.

وی ابراز کرد: ۷۵ سال است که رژیم غاصب صهیونیستی به صورت اشغالی و کشتار مردم فلسطین را اشغال کرده است؛ از آن زمان کسی به فکر مردم مظلوم فلسطین نبود و در برهه‌ای کشورهای اعراب اقدامی کردند ولی موفق نشدند ولی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار همیشه در کنار مظلوم بود و خواهد بود.

عباسقلی‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی مبارز جهانی با استکبار تبدیل شده و فلسطین نیز الگوی خود را ایران قرار داده است.

فرمانده سپاه عاشورا به پیمان کشورهای اعراب با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین با وجود تجهیزات کنترلی و نظامی صهیونیستی، توانستند از دیوارهای بتنی صهیون‌ها رد شده و فرماندهان اسرائیلی را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: امروز دیگر ماهیت صهونیست‌ها در جهان به نمایش گذاشته شده است. در حال حاضر اکثر کشورهای جهان علیه اقدامات وحشیانه صهونیستی انزجار خود را نشان می‌دهند.

عباسقلی‌زاده گفت: کل وجدان‌های دنیا بیدار شده است به طوریکه در طول سابقه نداشت همه مردم جهان علیه صهیونیست‌ها برخواسته‌اند.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج، گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت؛ در این هفته هر روز یک اسم گذاشته است که برحسب هر اسم برنامه‌های تدارک دیده شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.