امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2613
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 12 جولای 2023 - 18:02 | 163 بازدید | ارسال توسط :

گشایش اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور

اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور روسا و دبیران کل خانه‌های صنعت و معدن استان‌های کشور، مسئولین استانی و کشوری، سرمایه گذاران داخلی و خارجی و صنعتگران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان آذربایجان شرقی امروز در تبریز آغاز به کار کرد و تا ۲۳ تیر ادامه دارد. رئیس خانه صنعت، معدن و […]

گشایش اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور

اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور روسا و دبیران کل خانه‌های صنعت و معدن استان‌های کشور، مسئولین استانی و کشوری، سرمایه گذاران داخلی و خارجی و صنعتگران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان آذربایجان شرقی امروز در تبریز آغاز به کار کرد و تا ۲۳ تیر ادامه دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با اشاره به اینکه ۹۰ درصد واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی در دست بخش خصوصی است، گفت: اگر این روند در کل کشور اتفاق بیفتد اقتصاد ایران بدون مشکل از سخت‌ها گذر می‌کند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی امروز،در اجلاس خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در تبریز گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها، واحدهای صنعتی برتری خود را نشان دادند و واحدهای کمتری تعطیل شد.

وی اظهار کرد: کمبود برق در تابستان، قطعی گاز در زمستان و نبود برخی از زیر ساخت‌ها از جمله مشکلات حوزه صنعت و معدن است.

معاون امور اقتصادی استاندارآذربایجان شرقی هم با بیان اینکه این استان در صدور مجوزها رتبه اول را در کشور دارد گفت: اقتصاد استان مبتنی بر بخش خصوصی و مردم محور قرار دارد و تعامل مناسبی بین بخش خصوصی و مسئولان استانی وجود دارد.

محمد کلامی با اعلام اینکه رشد اقتصاد استان ۶٫۳ درصد است، اظهار کرد: تعامل دولت و بخش خصوصی نتایج بسیار ارزشمندی برای توسعه اقتصاد استان داشته و با همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی و دولت قطعاً راه برای تولید هموار خواهد بود.

ایرنا

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.