امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3455
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 04 فوریه 2024 - 12:30 | 60 بازدید | ارسال توسط :

آغاز توزیع عیدانه ۴ هزار مددجوی موسسه خیریه مستمندان تبریز

سید علی اعرج خدایی عضو هیئت امنای موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز به چالش روز گفت: این موسسه حدود ۴ هزار نفر را زیر پوشش قرار داده که برای مددجویان تک نفری بالای ۷۰ سال عیدی به صورت نقدی پرداخت می شود و برای مابقی در ۵ جمعه و هر هفته برای ۷۰۰ نفر […]

آغاز توزیع عیدانه ۴ هزار مددجوی موسسه خیریه مستمندان تبریز

سید علی اعرج خدایی عضو هیئت امنای موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز به چالش روز گفت: این موسسه حدود ۴ هزار نفر را زیر پوشش قرار داده که برای مددجویان تک نفری بالای ۷۰ سال عیدی به صورت نقدی پرداخت می شود و برای مابقی در ۵ جمعه و هر هفته برای ۷۰۰ نفر در غرفه های متعدد کفش و لباس و شلوار و پیراهن همچنین کت و شلوار یا کاپشن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در غرفه های دیگری لباس زیرشامل زیر پیراهنی و جوراب و در غرفه دیگری اسباب بازی برای کودکان زیر ۱۰ سال در نظر گرفته می شود که امسال باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تهیه عیدی ها زودتر در نظر گرفته شده است.
خدایی خاطر نشان کرد: بسته آجیل چهارشنبه آخر سال هم با بهترین کیفیت در بسته های یک کیلویی و یک و نیم کیلویی همراه با ارزاق ماهانه به ایشان تقدیم می شود.
این عضو هیئت امنای موسسه خیریه مستمندان تبریز اضافه کرد: تمامی فعالیتهای تهیه و اعطای عیدی مددجویان توسط اعضای هیات امنا صورت می گیرد و کادر تنها در موارد محدودی حضوردارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.