امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3044
  پرینتخانه » استان ها, ورزشی تاریخ انتشار : 17 اکتبر 2023 - 17:34 | 135 بازدید | ارسال توسط :

از استاندار و شهردار گله مندهستیم

احد شاهین، سرمربی تبریزی تیم‌ملی کاتای ایران، در نشست خبری  اظهار کرد: در سال جاری در چهار تورنمنت جهانی شرکت کردیم و با ۸۰ درصد از رقبای‌مان آشنا هستیم. رقابت در مسابقات جهانی بسیار نزدیک است و امیدواریم موفق باشیم. شاهین ادامه داد: ورزشکاران نیازمند حمایت مسئولین هستند. این تنها به موارد مادی ختم نمی‌شود […]

از استاندار و شهردار گله مندهستیم

احد شاهین، سرمربی تبریزی تیم‌ملی کاتای ایران، در نشست خبری  اظهار کرد: در سال جاری در چهار تورنمنت جهانی شرکت کردیم و با ۸۰ درصد از رقبای‌مان آشنا هستیم. رقابت در مسابقات جهانی بسیار نزدیک است و امیدواریم موفق باشیم.

شاهین ادامه داد: ورزشکاران نیازمند حمایت مسئولین هستند. این تنها به موارد مادی ختم نمی‌شود و مسئولان باید به معنای واقعی در کنار ورزشکاران باشند. شهرام دبیری بلافاصله پس از انتصابش به عنوان رئیس شورای شهر تبریز از فرزاد صفوی که بیش از یک ماه از قهرمان شدنش در مسابقات آسیایی می‌گذشت تجلیل کرد اما دیگر مسئولین حرکتی نکردند و از استاندار، عابدین خرم و شهردار، یعقوب هوشیار گله‌مند هستم.

سرمربی تیم‌ملی کاتا با بیان اینکه تبریز قطب کاتای ایران است و پتانسیل بسیاری در این شهر وجود دارد گفت: متاسفانه امکانات مناسبی برای ملی‌پوشان فراهم نشده است و با کمترین امکانات بیشترین افتخارات را کسب کرده‌ایم.

وی گفت:تیم‌ملی کاتای کشورمان آخرین جلسه تمرینی خود در تبریز را صبح امروز  برگزار کرد.تیم‌ملی تمام تبریزی کاتای کشورمان با حضور سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری کاتارو های اهل آذربایجان‌شرقی و عضو تیم شاهین با هدایت احد شاهین ماه گذشته در مرحله رده‌بندی لیگ کاراته وان سری‌آ قبرس با غلبه بر ایتالیا موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها شده و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

وی افزود: ملی‌پوشان اوایل آبان‌ماه راهی بوداپست می‌شوند تا در مسابقات جهانی شرکت کنند.آخرین جلسه تمرینی تیم‌ملی در تبریز صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن هیات کاراته آذربایجان‌شرقی برگزار شد و ملی‌پوشان آخرین دستورات شاهین را مرور کردند.

وی یادآور شد: سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری به همراه کاتاروی محبوب تبریزی “فرزاد صفوی” عازم مسابقات جهانی مجارستان ۲۰۲۳ خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.