امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2733
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 آگوست 2023 - 18:19 | 137 بازدید | ارسال توسط :

تفاهم نامه اعطای بورسیه شغلی و صنعتی دانشگاه بناب با مجتمع فولاد ظفر بناب امضاء شد

در حاشیه نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور و با حضور داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، تفاهم نامه اعطای بورسیه شغلی و صنعتی، فیمابین دانشگاه بناب با امید اسمعیل ظفر بناب، رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر بناب امضا شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در راستای اجرایی سازی اقدام ملی ۲-۱-۳ از […]

تفاهم نامه اعطای بورسیه شغلی و صنعتی دانشگاه بناب با مجتمع فولاد ظفر بناب امضاء شد

در حاشیه نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور و با حضور داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، تفاهم نامه اعطای بورسیه شغلی و صنعتی، فیمابین دانشگاه بناب با امید اسمعیل ظفر بناب، رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر بناب امضا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در راستای اجرایی سازی اقدام ملی ۲-۱-۳ از سند راهبری کشور در امور نخبگان مبنی بر ساماندهی و گسترش پشتیبانی های مادی و معنوی از اجتماع دانشجویان در قالب بورس در رشته های مورد نیاز  دانشگاه بناب و صنعت پرافتخار فولاد ظفر بناب اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری در زمینه اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان در چارچوب ضوابط و مقرارت مورد تایید هر دو طرف می نمایند.

🔺گفتنی است، دانشگاه بناب به عنوان  یکی از دانشگاههای پراستناد برتر دنیا در حوزه فنی و مهندسی، دارای اعضای محترم هیات علمی با پتانسیل بالا  و متخصص و دانشجویان با انگیزه در رشته های مهندسی و علوم پایه آماده همکاری جهت تامین نیروهای متخصص برای مجتمع پرافتخار مجتمع فولاد ظفر بناب می‌باشد. با امضای این تفاهم نامه و ارسال آن به شورای گسترش آموزش عالی دانشجویان مستقیما و ازطریق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری جذب دانشگاه بناب و بورس فولاد ظفربناب خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.