امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2597
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 جولای 2023 - 16:53 | 160 بازدید | ارسال توسط :

تولید گوشی موبایل در تبریز

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: با همکاری متخصصان تبریزی تا دو سه سال آینده گوشی موبایل اندرویدی در تبریز تولید خواهد شد. «جعفر صبحی» رییس هیئت مدیره شرکت صنایع صبح پارلار،  و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در در اولین  نشست هم‌اندیشی از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اصحاب رسانه با فناوران ادواررینوتکس بر توان رقابتی […]

تولید گوشی موبایل در تبریز

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: با همکاری متخصصان تبریزی تا دو سه سال آینده گوشی موبایل اندرویدی در تبریز تولید خواهد شد.

«جعفر صبحی» رییس هیئت مدیره شرکت صنایع صبح پارلار،  و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در در اولین  نشست هم‌اندیشی از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اصحاب رسانه با فناوران ادواررینوتکس بر توان رقابتی دانشمندان و متخصصان استان در سطح بین المللی و تولید تجهیزات الکترونیکی پیشرفته تاکید کرد.

وی  با بیان اینکه از سال ۱۳۷۳ و از زمان دانشجویی در  سال سوم رشته برق فعالیت علمی خود را آغاز کرده است ، گفت: از همان سال  کارهای صنعتی در شهر انجام داده و در سال ۱۳۸۵، فعالیت‌های خود را توسعه دادم و به این فکر کردم که کاری کنیم مصرف IC را افزایش دهیم که این افزایش مصرف در حوزه خودرو و لوازم خانگی انجام شود و در این راستا از سال ۱۳۸۹ فعالیت رسمی خود را با نام صبح پارلار شروع کردیم.

وی با اشاره به اینکه الان بزرگترین تولید کننده برد لوازم خانگی ایران هستیم ادامه داد: می‌توانیم از لحاظ کیفیت با کشورهای اروپایی رقابت کنیم و از لحاظ قیمت با شرکت‌های چینی رقابت داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه یک شرکت در بازار رقابت است که می‌تواند رشد کند اظهار داشت: در این فضا توانستیم رشد کامل داشته داشته باشیم و چه بسا اگر از ما حمایت می‌شد، قطعا رشد الان را نداشتیم.

صبحی با بیان اینکه بالای ۷۰ درصد برد لوازم خانگی را این شرکت تولید می‌کند افزود: در حال حاضر برد لوازم خانگی مانند لباسشویی، کولر، پکیج‌های گرمایشی را تامین می‌کنیم. برنامه‌ای داریم که تا دوماه آینده برد سیستم برقی و… نیز را تولید نماییم.

رییس هیئت مدیره شرکت صنایع صبح پارلار با اشاره به اینکه پروژه موبایل و نیز خانه هوشمند در دستور کار این شرکت قرار دارد، افزود: محصول دیگر موبایل است و در این راستا کارهای مقدماتی را شروع کردیم و امیدواریم تا دو سال آینده تولید آن را به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه وقتی تولید متعلق به ما است که طراحی آن را خود انجام دهیم، افزود: تبریز قطب الکترونیک ایران است و تنها مزیت ما نیروهای انسانی مجموعه هستند و در حال حاضر ۵۶۰ نفر نیرو در مجموعه صبح پارلار فعالیت می کنند که۳۰ درصد نیروها در حوزه نرم افزار و ۷۰ درصد نیروها در حوزه سخت افزار فعالیت می‌کنند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.