امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3464
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 فوریه 2024 - 15:22 | 53 بازدید | ارسال توسط :

خدمات‌رسانی درمانی به ۲۰ هزار نفر در قالب اردوی جهادی پایگاه هوانیروز تبریز

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز از خدمات‌رسانی درمانی به ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در قالب اردوی جهادی به شهروندان تبریزی و اهالی روستای مایان خبر داد. به‌گزارش روابط عمومی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز، سرهنگ خلبان بهروز سلیمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: هم‌زمان با فرا […]

خدمات‌رسانی درمانی به ۲۰ هزار نفر در قالب اردوی جهادی پایگاه هوانیروز تبریز

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز از خدمات‌رسانی درمانی به ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در قالب اردوی جهادی به شهروندان تبریزی و اهالی روستای مایان خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز، سرهنگ خلبان بهروز سلیمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای منویات فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش، اولین و بزرگترین اردوی جهادی یادمان سردار لشکر پاسدار حسن باقری و شهدای سرافراز هوانیروز و شهدای مایان توسط پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز برگزار شد.

وی افزود: این طرح با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز از چهاردهم تا هفدهم بهمن‌ماه امسال به مدت ۴ روز در سالن ورزشی شهدای مایان سفلی برگزار شد.

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با اشاره به خدمات‌رسانی درمانی به ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در قالب این اردو اذعان کرد: در این طرح خدمات مختلف درمانی از جمله قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، عمومی، دندانپزشکی، روانشناسی، فرهنگی و خدمات دارویی به شهروندان تبریزی و اهالی روستای مایان ارائه شد.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: برپایی اردوهای جهادی به این منظور است که ارتش همیشه در صحنه و جامعه پزشکی بتواند همانند سایر اقشار جامعه دین خود را به مردم ادا کند و درجاهایی که سطح دسترسی به مراکز بهداشتی و درمانی دورتر است، خدمات ارائه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.