امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3263
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 04 اکتبر 2023 - 21:29 | 95 بازدید | ارسال توسط :

فعالیت ۱۸۰ پارکبان در ایراناپ تبریز

https://irana.app/ علیرضا میدانی، در نشست تقدیر و بزرگداشت جمعی از پرسنل توانخواه شرکت ایراناپ که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: آذر پارک از سال ۸۸ فعالیت خودرو را در حوزه مدیریت ترافیک و حمل و نقل شروع کرده است و گواهی دانش بنیانی نوع دو صنعتی از طرف معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری […]

فعالیت ۱۸۰ پارکبان در ایراناپ تبریز

https://irana.app/ علیرضا میدانی، در نشست تقدیر و بزرگداشت جمعی از پرسنل توانخواه شرکت ایراناپ که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: آذر پارک از سال ۸۸ فعالیت خودرو را در حوزه مدیریت ترافیک و حمل و نقل شروع کرده است و گواهی دانش بنیانی نوع دو صنعتی از طرف معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری را توانسته ایم اخذ کرده و اخیرا موفق به کسب گواهی فناوری شدیم که جزء شش شرکت برتر فناور دانش بنیان کشور هستیم.

وی از استارتاپ ها به عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و مردم یادکرد و گفت: فعالیت هدفمند استارتاپها موجب افزایش مشارکت مردم در مدیریت شهری است.

وی گفت: در تلاش هستیم که با دریافت مجوز های مورد نیاز شهروندانمان بتوانند از خدمات جدید ازجمله سامانه پلیس من نیز درقالب این سوپراپلیکیشن بهره مند شوند.

میدانی با بیان اینکه پارک حاشیه ای در تمام دنیا اجرا می شود، گفت: بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا از این چنین برنامه هایی بهره مند هستند و همچون شهر ما مردم در پارک حاشیه ای شهر مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت ایراناپ( آذرپارک)، گفت: برای اولین بار در کشور دستگاههای پلاک خوان در سیستم ایراناپ فعال شده اند که موجب افزایش سرعت و دقت در امور پارک حاشیه ای خواهد بود.

وی افزود: در اکثر شهر های بزرگ دنیا این سیستم به همین صورت در اختیار شهروندان است فقط تنها تفاوت ما عدم وجود رزرواسیون در سیستم ما به دلیل محدودیت جای پارک است.

وی توجه به فناروی های روز دنیا را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه هوش مصنوعی فعالیت خوبی داشته ایم بدین نحو که امروز پارک اتوماتیک در سیستم ما فعال است که شهروندان میتوانند با یک کلیک از این سیستم بهره مند شوند.

سقازاده مسئول اشتغا لزایی پرسنل توانخواه این شرکت گفت: امروز نزدیک بیست نفر شاغل توانخواه در این مجموعه داریم که حتی عموما حقوقی بالاتر از قانون کار دارند

وی گفت: همکاری امروز این شرکت دانش بنیان با توانخواه های عزیز بی نظیر است و امید داریم در کنار این عزیزان باشیم.

اتابک میدانی جانشین مدیرعامل و مدیر اجرایی این شرکت نیز گفت: امروز ۳۰درصد نیروهای ما را اعضای بهزیستی و کمیته امداد تشکیل می دهند.

وی گفت: هدف از طرح پارک حاشیه ای کاهش ترافیک و تقسیم عادلانه محل پارک است که توانسته ایم در این امر موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: وجود پارک حاشیه ای نتایج بسیار خوبی داشت که یکی از مهم ترین نتایج این سیستم کاهش تعداد سرقت در این محل ها است.

وی در خصوص مشکلات پیش روی این مجموعه گفت: مشکل اساسی ما پایین بودن قیمت پارک حاشیه ای است که در برخی کلانشهرهای کشور این رقم به چهار برابر قیمت شهر تبریز می رسد.

سید مرتضی احمدپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.