امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 1463
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 02 ژوئن 2021 - 10:46 | 877 بازدید | ارسال توسط :

دولت آینده جوانان رادر اولویت قرار دهد

مطالبه جامعه دانشگاهی توجه به هویت جوانان و تربیت نیروی متخصص جوان است. به گزارش چالش روز، معاون برنامه ریزی بودجه ومالی دانشگاه ارومیه  می گوید: آذربایجان غربی نیز همچون دیگر مناطق کشور از مشکلات عمده ای مانند بیکاری و فقر و تبعات بیماری کرونا رنج می برد و دانشگاهیان هم انتظار دارند در کنار […]

دولت آینده جوانان رادر اولویت قرار دهد

مطالبه جامعه دانشگاهی توجه به هویت جوانان و تربیت نیروی متخصص جوان است.

به گزارش چالش روز، معاون برنامه ریزی بودجه ومالی دانشگاه ارومیه  می گوید: آذربایجان غربی نیز همچون دیگر مناطق کشور از مشکلات عمده ای مانند بیکاری و فقر و تبعات بیماری کرونا رنج می برد و دانشگاهیان هم انتظار دارند در کنار سایر گروه های مردمی به این قشر مهم هم توجه شود.

عبدالناصر نظریانی ادامه می دهد: یکی از مشکلات اصلی آذربایجان غربی، مشکل پیری و روند معکوس جمعیتی است که نگرانی هایی را در این استان ایجاد کرده و تبعات آن را می توان در کاهش جمعیت دانشجویی و دانشگاهی هم مشاهده کرد به نحوی که این استان با مشکلات نیروی انسانی متخصص هم روبرو می شود.

وی ادامه می دهد: به نظر می رسد باید تمهیدات لازم برای کار و اشتغال همچنین تحصیل جوانان فراهم شود و اعتبارات لازم برای اصلاح ترکیب جمعیتی دراستان از سوی مسئولان ارشد کشوری در نظر گرفته شود.

این عضو هیئت علمی با یادآوری اینکه در زمینه استفاده از نیروی انسانی ماهر و متخصص و ارتباط آن با صنعت نیازبه بازنگریهای جدی است، میگوید: دانشگاه ارومیه در سالهای گذشته گامهایی دراین زمینه برداشته است اما حل این مشکلات نیازمند همت مسئولان است.

وی با بیان اینکه راه اندازی دانشگاه های بین المللی و به تبع آن کسب ثروت برای استان باید به صورت کارشناسی مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر رویکرد دانشگاه بر اساس کیفیت بخشی دانشگاهی بوده و انتظار از مسئولان ارشدکشوری توجه ویژه به توسعه علمی در این منطقه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.