امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3318
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2023 - 11:56 | 91 بازدید | ارسال توسط :

نصب بیلبورد دیوارنگاره منقش به تصاویر سرداران عاشورایی

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از نصب دو بیلبورد بزرگ دیوارنگاره در آستانه دومین کنگره ملی ده هزار شهید در معابر تبریز خبر داد. به گزارش امور ارتباطات شرکت عمران و توسعه آذربایجان، بهروز قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بیلبورد دیوار نگاره در ابعاد ۹ در ۱۵ متر با انجام زیرسازی های […]

نصب بیلبورد دیوارنگاره منقش به تصاویر سرداران عاشورایی

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از نصب دو بیلبورد بزرگ دیوارنگاره در آستانه دومین کنگره ملی ده هزار شهید در معابر تبریز خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شرکت عمران و توسعه آذربایجان، بهروز قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بیلبورد دیوار نگاره در ابعاد ۹ در ۱۵ متر با انجام زیرسازی های مورد نیاز در میدان دانشسرا نصب شد.

وی هدف از نصب این بیلبورد دیوارنگاره را استفاده در مناسبت های ملی و مذهبی برای فضاسازی محیطی خواند و گفت: زیرسازی نصب یک بیلبورد دیوارنگاره در ابعاد ۶ در ۱۵ متر نیز در فلکه دانشگاه در حال انجام است و بزودی تصاویر شهدای گلگون کفن استان به مناسبت دومین کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی بر روی آن نصب می شود.

دومین کنگره ملی ۱۰ شهید آذربایجان شرقی پس از ۲۸ سال آذرماه امسال برگزار می شود که شهرداری تبریز در برگزاری و فضاسازی محیطی این رویداد ملی نقش مهمی ایفا کرده است. در این بین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مناطق دهگانه و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز با تمامی امکانات خود در این رویداد مشارکت فعال داشته اند.

❗️امور ارتباطات شرکت عمران و توسعه آذربایجان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.