امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3177
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2023 - 22:28 | 114 بازدید | ارسال توسط :

ثبت نام ۸۰۰ دانش آموز در اولین فستیوال رینوفست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: استقبال دانش آموزان از اولین فستیوال رینوفست بی نظیر بوده و انتظار داریم تا۱۰۰۰ نفر ثبت نام کنند. سعادتی در نشست خبری فستیوال رینوفست گفت:برگزاری نمایشگاه‌های علمی در انواع مختلف و اجرای پروژه‌های علمی در خارج از درس پذیرفته شدن تامین و بست دانش است. وی ادامه داد:برگزاری […]

ثبت نام ۸۰۰ دانش آموز در اولین فستیوال رینوفست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: استقبال دانش آموزان از اولین فستیوال رینوفست بی نظیر بوده و انتظار داریم تا۱۰۰۰ نفر ثبت نام کنند.
سعادتی در نشست خبری فستیوال رینوفست گفت:برگزاری نمایشگاه‌های علمی در انواع مختلف و اجرای پروژه‌های علمی در خارج از درس پذیرفته شدن تامین و بست دانش است.
وی ادامه داد:برگزاری فستیوال‌های فناوری و علمی معمولا فضای علمی آمیخته با تفریحی و آموزش است. استان ما در حوزه‌ی نمایشگاه‌های فناوری و نوآوری جز استان‌های پیشتاز در این زمینه است.

سعادتی در خصوص اهداف فستیوال بیان کرد: اهداف فستیوال فضای آموزشی و علمی است که انواع برنامه‌ها دارد. آگاهی به دانش آموزانمان محورهای اصلی ما و فستیوال است.

وی بیان کرد: در استان ما بیش از ۳۹ پژوهش‌سرای دانش آموزی وجود دارد و تاکیدمان به این پژوهش سراها فعال بودن در این راستا بودده و دراین رویداد در راستای هفته‌ی پژوهش است و ما برنامه‌ای داریم کسانی که در رینوتکس شرکت دارند در هفته‌ی پژوهش از آنان تجلیل شوند.

وی گفت: آموزش پرورش باور دارد که تحول از درون مدرسه باید شروع شود نه از ادارات. برای اینکه بتوانیم مدارس را پای کار بیاوریم برنامه‌هایی در این حوزه داریم و قصد داریم دانش‌آموزان در این مسیر استعدادهای خود را بشناسند.

سعادتی ادامه داد:ین فستیوال میتواند بخشی از برنامه‌های تحول در مدرسه باشد. آمار ثبت نام دانش آموزان در فستیوال افزایش یافته و ۸۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند. تمام دانش آموزان باید تحت تاثیر این فستیوال قرار بگیرند و در فضای فستیوال شرکت کنند.

رضا کریملو، رئیس ستاد اجرایی رینوتکس نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه رینوفست در دوره‌ی یازدهم برگزار می‌شود و ما در این نمایشگاه تمام تلاشمان را کردیم که با قدرت استان در این راستا جلو برود. آسیب‌شناسی در دوره‌ی اول اتفاق افتاده است. بالای ۲۰ مورد تغییراتی در نمایشگاه اتفاق افتاده و یکی از مهم‌ترین اتفاقات برگزاری این فستیوال است.

وی ادامه داد:ما باید توجه ویژه‌ای به دانش آموزان داشته باشیم.
برنامه‌هایمان این است سالنی در اختیار این دانش‌آموزان اختصاص دهیم و در این راستا باید مشارکت دانش آموزان زیاد شود تا استعداد آنها ارزیابی شود.

تقی‌پور، رییس ستاد اجرایی رینوفست نیز در این نشست بیان کرد: بدون شک راه برون رفت و پیشرفت مملکت توجه به فناوری‌های نو است. اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید به فناوری‌های نوین توجه ویژه داشته باشیم و این باید در زمان دانش‌آموزی باشد.
وی تصریح کرد: قصد نداریم این فستیوال را در یک دوره برگزار کنیم ما میخواهیم با شرکت‌کنندگان بتوانیم فرصت‌های شغلی را برای آنها برآورده کنیم.

وی خاطر نشان کرد:این فستیوال از ۴ قسمت تشکیل شده است و مهم‌ترین این قسمت هوش مصنوعی است که با فرمایش مقام معظم رهبری باید توجه ویژه‌ای به این قسمت داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.